FUJIMAE POLSKA
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu

🔥 Zachęcamy do odwiedzenia naszych NOWOŚCI 🔥

FAQ

Najczęstsze pytania:

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email wyślemy informację o zamówieniu. Dodatkowo po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Przesyłki wysyłamy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania środków na konto. W przypadku wątpliwości dotyczących zamówienia zachęcamy do kontaktu mailowego na adres: [email protected] lub telefonicznie 720 449 766.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z wybranej formy płatności.

Czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Można skorzystać z trzech form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomat Inpost,
  • Orlen paczka.

Opis form i kosztów dostawy

Jakie występują formy dostawy?

Można skorzystać z trzech form dostawy:

  • firma kurierska,
  • paczkomat Inpost,
  • Orlen paczka.

Opis form i kosztów dostawy

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności.

Cennik dostaw

Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew tradycyjny na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (bankowość internetowa, blik, karty płatnicze).
  • PayPo - z odroczonym terminem płatności,
  • płatność ratalna.

Formy płatności

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety nie. Prowadzimy sprzedaż wyłącznie internetową.

Co to są kody rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kody rabatowe. Należy je wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Kody rabatowe pojawiają się na naszym FB: www.facebook.com/fujimaepolska 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wypełnij dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 720449766 lub mailowo: [email protected] .

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 720449766 lub mailowo: [email protected] .

Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 720449766.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl